Schade aan uw personenauto of bedrijfswagen? Wij helpen u snel weer op weg!

Veelgestelde vragen

Mijn verzekeraar heeft bepaalde schadeherstelbedrijven op de polis vermeld. Kan ik toch bij ASN Autoschade Zijdepark Bergambacht terecht?

Ja, wij repareren voor nagenoeg alle verzekeringsmaatschappijen.


Krijg ik een tijdelijke auto tot mijn beschikking tijdens de reparatie van mijn auto?
Ja. Tijdens de reparatie van uw auto zorgt ASN Autoschade Zijdepark Bergambacht voor een vervangende auto gedurende de gehele reparatie. In veel gevallen zijn de kosten hiervoor gedekt door de verzekeraar of leasemaatschappij.


Kan mijn auto opgehaald en weer teruggebracht worden?
Geen probleem. ASN Autoschade Zijdepark Bergambacht kan het vervoer van uw auto, heen en terug, verzorgen middels onze Haal & Breng service.

Wat betekent "total loss"?
Als de auto onherstelbaar beschadigd is, wordt dit "technisch total loss" genoemd. Als de herstelkosten meer bedragen dan de waarde van het voertuig, heet dit "economisch total loss". De waarde van het voertuig wordt in dit geval bepaald aan de hand van de ANWB/Bovag koerslijst.

Kan mijn auto direct na reparatie door de wasstraat?
ASN Autoschade Zijdepark Bergambacht zorgt ervoor dat uw auto keurig gewassen wordt afgeleverd. Ook geven wij u tips mee over het onderhoud van uw lak na reparatie.


Hoe zit het met eigen risico, mijn no-claim korting en het verhalen van schade?
Afhankelijk van uw verzekering en de oorzaak van de autoschade, kunt u de schade verhalen. Meld uw schade en wij informeren u over de mogelijkheden die op uw situatie van toepassing zijn. Wij nemen de afwikkeling met de verzekeringsmaatschappij volledig van u over.

Staat uw vraag er niet bij? Stel die vraag dan via het contactformulier. U krijgt zo snel mogelijk antwoord.

Contactgegevens
Smederijstraat 9
2861 GP Bergambacht
T 0180 68 2263
F 0180 68 1215
zijdeparkbergambacht@asnmail.nl

Plan direct uw route